FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/metodichna_robota/Рычний звіт.jpg

РІЧНИЙ ЗВІТ ТА АНАЛІЗ РОБОТИ ДИРЕКТОРА ЛІЦЕЮ

за 2021-2022 н.р.

Робота Просянського ліцею у 2021/2022 навчальному році була спрямована на реалізацію положень Конституції України, на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, «Про забезпечення функціонування української мови як державної», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2015 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.02.2016 № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року», наказів Міністерства освіти і науки України «Про організаційні питання щодо запровадження Концепції Нової Української школи у загальноосвітніх закладах І ступеня», наказу Міністерства освіти і науки України від 21.01.2016 № 8 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.02.2016 № 184/28314, наказу МОН України від 24.04.2017 № 635 «Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»; листа МОН України від 26.06.2019 № 1/9-409 «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти», з метою створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, вдосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів населення, утвердження високого статусу педагогічних працівників у галузі освіти селища.

У 2021/2022 навчальному році педагогічний колектив працював над реалізацією педагогічної теми: «Реалізація особистісно орієнтованого навчання з метою формування ключових компетентностей моделі випускника початкової, базової та старшої школи»; методичної теми:«Забезпечення комфортних умов для розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі НУШ» . Виховної теми:«Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ».

Освітня діяльність здійснювалася відповідно до навчальних програм, які забезпечували виконання інваріантної та варіативної складової навчального плану закладу, що рекомендовані до використання Міністерством освіти і науки України у закладах загальної середньої освіти

Ліцейпрацював в одну зміну. В умовах карантинних обмежень та з початком введення військового стану освіта надавалась дистанційно.

Форма здобуття освіти - інституційна (очна (денна)) форма. У закладі було організовано інклюзивне навчання. В приміщенні школи першого ступеня функціонуваларесурсна кімната, в якій надавалися освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами.

З метою створення оптимальних умов для забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти, у закладі було здійснено:

- організацію освітнього процесу ліцею за затвердженим в установленому порядку річним навчальним планом на 2021/2022 навчальний рік;

- сформувано оптимальну мережу закладу на 2021/2022 навчальний рік з урахуванням освітніх потреб населення та норм наповнюваності в класах;

- складено та здано статистичні звіти за формами ЗНЗ-1, 77-РВК;

- забезпечено комплектування закладу освіти педагогічними кадрами;

- узгоджено розклад занять на 2021/2022 навчальний з Держпродспоживслужбою;

- забезпечено нормативність ведення класних журналів, обліку роботи гуртків, факультативів, індивідуального навчання.

- проведено атестацію навчальних кабінетів, затверджено перспективні плани розвитку навчальних кабінетів на 2021/2022 навчальний рік;

- забезпечено проведення медичних оглядів працівниківта учнів закладу до початку навчального року;

- проведено урочисті святкування Дня знань та першого тематичного уроку;

- вжиті невідкладні заходи для оперативної доставки підручників, посібників та іншої навчальної літератури, навчального обладнання для забезпечення реалізації Концепції Нової української школи.

Фінансово-господарська діяльність у 2021/2022 навчальному році була направлена на:

Ø створення комфортного, безпечного освітнього середовища;

Ø підтримку у робочому стані систем життєзабезпечення школи (електро-, водо забезпечення, каналізаційної системи);

Ø підтримання в належному стані меблів, обладнання тощо;

Ø придбання необхідного обладнання, ТЗН, меблів для кабінетів ( отримано 15 ноутбуків для проведення дистанційної роботи педагогічними працівниками та обладнано 2 кабінети початкової школи за програмою НУШ)

Ø виконання плану поточного ремонту шкільних приміщень;

Ø за кошти залишків освітньої субвенції було придбано:

- м’ячі для спортивного залу;

- прилади та інструменти для майстерні;

- бойлер та електродуховку у кабінет технологій;

- 2 кольорових принтери;

- стенди для шкільних приміщень та ламіновані таблички на кабінети;

- стакани для їдальні;

- генератор для котельні;

- водяний насос;

- закуплено матеріали для облаштування пожежного резервуару тощо.

Для забезпечення вимог з охорони праці та безпеки життєдіяльності:

1. Були видані накази:

- “Про організацію чергування адміністрації, вчителів та учнів школи”;

- “Про призначення відповідальних осіб з питань охорони праці в 2021/2022 навчальному році”;

- «Про затвердження інструкцій з охорони праці»;

- “Про призначення відповідальних осіб з протипожежної безпеки у 2021/2022 н. році”;

- “Про організацію роботи з протипожежної безпеки в школі у 2021/2022 навчальному році”;

- «Про проведення тижня з охорони праці та безпеки дитини”.

2. Організовано роботу щодо проведення інструктажів з питань охорони праці.

3. Складено акти-дозволи проведення занять у кабінетах фізики, хімії, біології, у майстернях, спортивному залі, на спортивному майданчику.

4. Організовано роботу медичного кабінету.

5. Забезпечено перевірку лічильників тепла, гарячої та холодної води згідно графіку, підготувлено акти щодо готовності приладів обліку енергоносіїв, водопостачання до роботи в осінньо-зимовий період.

6. Проведена робота щодо організації дотримання санітарно-гігієнічним норм (здійснення постійного контролю за санітарний станом харчоблоку, навчальних кабінетів і приміщеннями закладу).

7. Організовано роботу з протипожежної безпеки: заправку і перевірку вогнегасників,оновлено наявні на всіх поверхах плани-схеми евакуації, частково забезпечено виконання приписів пожежної інспекції.

8. Організовано роботу щодо проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності:

- проведено інструктивно-методичну нараду з класними керівниками стосовно питань забезпечення безпеки життєдіяльності учнів;

- здійснено проведення вступного інструктажу з реєстрацією на окремій сторінці класного журналу;

- здійснено проведенняпервинногоінструктажуіззаписом у Журналіреєстраціїпервинного, позапланового, цільовогоінструктажіввихованців, учнів.

- забезпечено наявність правил з техніки безпеки в кабінетах хімії, фізики, біології, інформатики, спортивному залі, навчальних майстернях тощо.

- організувано роботу учнівського самоврядування, шкільних гуртків з питань безпеки життєдіяльності та запобігання всім видам дитячого травматизму;

- класними керівниками проведені бесіди щодо запобігання дитячому травматизму під час осінніх, зимових, весняних та літніх канікул.

З метою організації літнього оздоровлення та відпочинку здобувачів освіти, було надано 5 путівок для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей інших пільгових категорій в оздоровчому таборі на березі Азовського моря.

Для організації харчування здобувачів освіти було:

- розроблено та затверджено режим і графік харчування дітей;

- складено та затверджено списки дітей, які потребували безкоштовного харчування, згідно чинного законодавства;

- проведено моніторинг щодо якості харчування серед дітей та батьків;

- створено робочу групу контролю за якістю харчування дітей зі складу членів піклувальної ради, адміністрації закладу та медичної сестри.

Значна робота в закладі проведена з цивільного захисту:

- питання про стан цивільного захисту в навчальному закладі, вивчення нормативних документів розглянуто на нараді при директорові;

- видані накази: «Про організацію і ведення цивільного захисту у 2021-2022н.р.» ; «Про призначення службових осіб з цивільного захисту», «Про створення спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій» , затверджено «Інструкцію щодо порядку дій працівників закладу при виникненні надзвичайних ситуацій, а також при несприятливих побутових або нестандартних ситуаціях», затверджено «План евакуації учнів учнів та персоналу»,«План реагування на надзвичайні ситуації Просянського ліцею при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій»,«Положення про створення тимчасової комісії з питань евакуації»,«Графік проведення спеціальних об’эктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту»,«Про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності дитини та ЦЗ»,«План підготовки та проведення протипожежного тренування»,«Про протипожежний режим на 2021-2022н.р.», «Про призначення особи, відповідальної за засоби пожежогасіння», «Про затвердження Плану заходів щодо запобігання пожежам, загибелі на них учасників освітнього процесу та безпечної експлуатації будівель та споруд», «Про організацію та проведення заходів з питань протипожежноготехногенного захисту, безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу під час зимових канікул», «Про дотримання правил техніки безпеки під час користування вибухонебезпечними предметами», «Про заходи із забезпечення протипожежної безпеки, електрогосподарства та запобігання нещасним випадкам», «Про призначення відповідальних осіб за протипожежну безпеку у школі та визначення кола їх обов’язків»

- придбані куточки: «Пожежна безпека», «Охорона праці», «Безпека життєдіяльності», «Цивільний захист».

З метою створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації, у закладі:

1. Розроблено і розміщено на сайті :

- Правила поведінки, правата обов’язки учнів.

- Порядок реагування на доведенівипадкибулінгу (цькування) у закладіосвіти та відповідальністьосіб, причетних до булінгу (цькування).

- Порядок подання та розглядузаяв про випадкибулінгу (цькування) у закладіосвіти.

- План заходівщодозапобіганнята протидії булінгу (цькування) на 2021/2022 навчальнийрік.

2. Питання профілактики булінгу (цькування) у закладі розглянуто на батьківських зборах, на нарадах класних керівників, на годинах спілкування, годинах психолога.

Практичним психологом проведено:

- психодіагностичну роботу (дослідження рівня готовності до навчання дітей у першому класі, дослідження адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання,вивчення рівня і змісту адаптації учнів 10-х класів до навчання в старшій школі,вивчення соціально-психологічної готовності учнів 9-х класів до професійного самовизначення, тестування четвертокласників на час закінчення початкової школи, дослідження особливостей розвитку учнів з ООП, тощо);

- корекційно-відновлювальну та розвивальну роботу;

- консультаційну роботу;

- психологічну просвіту (проведення «годин психолога»);

- організаційно-методичну роботу (підготовку до проведення тренінгів, виступів на батьківські збори, педради, семінари, годин спілкування).

У минулому році проведено заходи щодо роботи з учнями пільгових категорій:

1. Проведена робота щодо обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та інших пільгових категорій для створення банку даних та занесення їх до соціального паспорту закладу.

2. Забезпечено наданнягрошовоїдопомоги на придбання шкільної та спортивної форми дітям-сиротам та дітям , позбавлених батьківського піклування.

3. Обстежено житлово-побутові умови проживання дітей пільгових категорій та складено відповідні акти перевірки.

4. Залучено дітей, у тому числі й пільгового контингенту, до занять в гуртках за інтересами.

Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами передбачала:

- консультування батьків дітей з ООП з особливостей навчання і розвитку дитини упродовж року;

- проводився аналіз психофізичного розвитку учнів з ООП, соціальних умов розвитку.

- розроблено інструментарій для аналізу психофізичного розвитку учнів з ООП, соціальних умов розвитку,

- забезпечено проходження асистентами вчителів, вчителями-предметниками проходження тренінгів, курсів, семінарів з проблем інклюзивного навчання,

- складено план співпраці з інклюзивно-ресурсним центром щодо організації інклюзивного навчання,

- забезпечено діяльність команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП,

- створено модель інклюзивної освіти в закладі,

- розроблено перспективний план розвитку інклюзивної освіти в закладі.

Робота шкільної бібліотеки як простору інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу передбачала:

- організаціюкнижковихвиставок,оглядівлітератури, щосприяли удосконаленнюосвітньогопроцесу,

- спільну роботу бібліотеки та педагогічного колективу щодо збереження фонду підручників:перспективне замовлення підручників спільно з методистом МЦ;організацію видачі та прийому підручників; роботу з ліквідації заборгованості підручників;проведення бесід з учнями, батьками щодо збереження підручників,

- проведення разом з учителями масовихзаходівщодопопуляризації книги та читання.

- наданнячитачамкваліфікованоїдопомоги в доборілітератури про історіюУкраїни, історіюрідного краю тощо.

Методична робота з педагогічними працівниками у школі протягом 2021/2022 навчального року здійснювалася на підставі Положення про методичну роботу з педагогічними кадрами та згідно з принципами й положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями відділу освіти Маломихайлівської сільської ради. Головні зусилля було зосереджено на надання реальної допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створення творчої атмосфери, такого морально-психологічного клімату, який би сприяв ефективному втіленню інноваційних технологій.

З метою удосконалення особистісно орієнтованого спрямування усіх аспектів освітнього процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності у закладі визначено форми методичної роботи:

- колективні форми:педагогічна рада;методична рада;методична оперативна нарада;методичні циклічні комісії;творча група по впровадженню інноваційних технологій;психолого - педагогічні семінари;педагогічні виставки;

- індивідуальні форми:методичні консультації;співбесіди;наставництво;робота над методичною темою;атестація;курси підвищення кваліфікації;творчі звіти;самоосвіта вчителів;участь у професійних конкурсах;аналіз уроків; участь у методичних івентах (веб-семінарах).

Організовано роботу методичних комісій:учителів суспільно-гуманітарно циклу,

природничо-математичного циклу, художньо-естетичного та фізкультурно-оздоровчого циклівучителів початкових класів. Робота проводилася згідно складених планів роботи, підсумки проводилися після проведених тижнів.

Організація роботи з атестації педагогічних працівників передбачала:

-створення перспективного плану-графіку атестації педагогічних працівників 2022-2026 роки;

- перспективного плану-графіку підвищення кваліфікації педагогічних працівників 2021-2026 роки;

- видання наказу про створенняатестаційноїкомісії та затвердженняїї складу,

- проведеннязаходів з вивчення у трудовому колективі Типового положення про атестацію

педагогічних працівників.

- складання та направлення до атестаційної комісії списку педагогічних працівників, які підлягали

черговій атестації.

- затвердження графіка роботи атестаційної комісії,

- вивчення педагогічної діяльності осіб, які атестувалися,

- подання до атестаційної комісії характеристики діяльності педагогічних працівників, які

атестувалися.

-видання наказу про присвоєннякваліфікаційнихкатегорій (встановленнятарифнихрозрядів).

За результатами атестації у 2021-2022н.р.

Виховний процес у закладі освіти проводився відповідно спланованих місячників: всеобучу та національної спрямованості, народознавства, ціннісного ставлення до природи,ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави, ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей, ціннісного ставлення до культури та мистецтва, ціннісного ставлення особистості до праці, ціннісного ставлення до себе. Кожен місячник передбачав проведення відповідних заходів. Карантинні обмеження та введення військового стану внесли корективи у проведення заходів. , частину яких довелося відмінити чи провесті в онлайн-режимі.

У наступному 2022/2023 навчальному році слід:

1. Освітній процес спрямувати на підвищення рівня знань, умінь та навичок учнів шляхом посилення індивідуалізації та диференціації освітньої діяльності, свідомого вмотивованого ставлення до навчання кожного учня, роботу з обдарованими дітьми ( в тому числі дистанційно);

2. Працювати в напрямку забезпечення наступності між початковою, основною та старшою школою, враховуючи психологічні особливості та рівень пізнавальної діяльності учнів різних вікових груп, враховуючи вимоги Державних стандартів початкової і базової та повної загальної середньої освіти;

3. Створити належні умови для поступової адаптації учнів 1-4-х класів до навчання у школі І ступеню (НУШ), учнів 5-х класів до навчання у школі ІІ ступеню та учнів 10-х класів – у школі ІІІ ступеню;

4. Вдосконалювати організаційно-методичну роботу зпідготовки та участівипускників 2023 року в ДПА, ЗНОспрямувавшиїї на високий результат;

5. Працювати в напрямку підвищення рівня професійної майстерності та мобільності педагогічних працівників в умовах неперервної освіти;

6. Продовжитививчення та узагальненняефективногодосвідуроботивчителів, організувати роботу педагогів в рамках методичних студій;

7. Сприятивтіленню в практику роботипедколективуновітніхосвітніхтехнологій, оволодівати інструментами дистанційного навчання;

8. Методичному кабінету закладу продовжитистворення банку освітніхтехнологій, прогресивногопедагогічногодосвіду.

9. Продовжити роботу з моніторингу якості освіти, що сприяє результативності роботи педколективу.

РІЧНИЙ ЗВІТ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ

за 2019-2020 навчальний рік

Завершився 2019-2020 навчальний рік. Час підводити підсумки. Яким він був? Для наших першокласників – першим, тому незвичайним, роком нових зустрічей і знайомств, перших уроків і підручників. Для одинадцятикласників – це рік напруженої підготовки до ЗНО, рік вибору та прийняття вже дорослих рішень. Для більшості нашої шкільної спільноти рік був звичайним, черговим, але до 12 березня 2020 року. А далі розпочався час, який усіх нас з одного боку розділив, віддаливши дистанційно, а з іншого об`єднав, бо перед усіма постало питання – як жити, бути, навчатися і навчати далі.

Загальні відомості про навчальний заклад

Просянська загальноосвітня школа I-III ступенів Покровської районної ради Дніпропетровської області.

Форма власності — комунальна.

Власник — Покровська районна рада.

Юридична адреса — Дніпропетровська область, Покровський район смт Просяна, вулиця Миру 1.

Кількість класів — 23, 2 інклюзивних класи.

Місць за проектом — 600.

Кількість учнів — 447 ( станом на 30.05.2020).

Режим роботи :

– 5-денка — 1-11 класи.

Структура роботи:

11-А клас математичний профіль навчання, 11-Б клас українська філологія.

Оцінювання навчальних досягнень здійснюється з 3 по 11 клас. За результатами річного оцінювання:

  • 4 учні нагороджені Золотою медаллю (Головко Каріна, Горбань Єлизавета, Клименко Юлія, Зарецька Валерія);
  • 51 учень нагороджений Похвальним листом.

Серед наших учнів є призери олімпіад та конкурсів з української мови, математики, англійської мови, географії, історії, хімії, біології, трудового навчання та зарубіжної літератури. Ми пишаємося призерами конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика та Т.Г.Шевченка.

№ з/п Прізвище та ім’я учня Предмет Зайняте місце
Переможців ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад
1. Гресь Лада Вячеславівна Укр.мова І
2. Головіна Алевтина Василівна Зар.літерат. ІІ
3. Гресь Лада Вячеславівна Зар.літерат. ІІІ
4. Сущенко Сніжана Володимирівна Історія ІІ
5. Снітка Надія Тарасівна Англ.мова ІІ
6. Яременко Євген Сергійович Англ.мова ІІ
7. Тищинська Карина Валеріївна Біологія ІІІ
8. Четвериков Андрій Сергійович Хімія ІІ
9. Чернишенко Еммануїл Романович Географія І
10. Сущенко Сніжана Володимирівна Географія ІІ
11. Четвериков Андрій Сергійович Математика І
12. Чепеленко Вікторія Сергіївна Математика ІІІ
Переможці ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
13. Головко Тимофій Сергійович І
14. Клочко Аліса Сергіївна І
15. Донець Дарина Володимирівна ІІ
16. Лихін Максим Вікторович ІІІ
Переможці ІІ етапу ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка
17. Головко Тимофій Сергійович І

Участь школярів у конкурсах, змаганнях

№ з/п Назва конкурсу Переможці Учитель, який підготував учнів
1. Районний етап обласного творчого конкурсу юних художників «Собори наших душ» у номінації «Графіка» Чернишенко Іосіф, Скрпипник Дарія, Гасанова Конул, Бурковська Марія Ставицька В.М.
2. Районний етап обласного творчого конкурсу юних художників «Собори наших душ» у номінації «Живопис» Ісаєнко Діана та Юрченко Аріна Пільгун Ю.О.
3. Районні змаганнях «Сокіл-Джура» І місце Команда школи у складі 8чол. (Усенка Даніїла – ройового, Демченка Нікіти, Лопакова Богдана, Каркозової Єлизавети, Падун Валерії, Соколенка Владислава) Пільгун Ю.О.
4. Районні змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч”. І місце серед юнаків 2007р.н., 2008р.н., 2009р.н. Усенко М. Ф.
5. Районні та обласні зональні змаганнях з баскетболу І місце середкоманди дівчаток та хлопчиків Усенко М. Ф.
6. Районні змагання та зональні обласні змагання з футзалу І місце серед команди юнаків Усенко М.Ф.
7. Фінальні обласні змаганнях з футзалу ІІІ місце серед учнів закладів загальної середньої освіти Дніпропетровської області Усенко М.Ф.

За успіхом учнів стоять учителі, які теж не зупиняються на досягнутому.

Кадрове забезпечення навчального закладу

Кількість штатних одиниць за штатним розписом — 79.

Кількість зайнятих посад — 78.

Вакансій нема.

Кількість педагогічних працівників — 45 ( 1 в декретній відпустці).

Усі працюють за спеціальністю.

Кількість обслуговуючого персоналу -34.

Якісний склад педагогів :

  • вища категорія - 27 учителів;
  • І категорія – 7 учителів;
  • ІІ категорія – 1 учителів;
  • спеціаліст – 6 учителів;

16 учителів мають звання “Учитель- методист “ (Гулак В.М., Гулак О.А., Ставицька В.М., Клочко Л.І., Данильченко В.М., Любезна Т.С., Лисакова І.М., Терещенко Н.В., Клименко Л.В., Кириченко Л.І., Усенко М.Ф., Теслюк О.М., Костенко В.М., Мендрух Т.О., Мамян Т.І., Пономаренко С.О.)

8 учителів - звання “Старший учитель” (Ковальова Л.В., Саєнко М.С.,Терещенко Л.К., Мирошниченко Н.П., Скляр Н.І., Лавріненко В.П., Уразко С.П., ).

Стаж роботи :

  • до 3 років — учителів;
  • 3 — 10 років — 8 учителів;
  • 10 -20 років — 2 учителів;
  • більше 20 років —32 учителів.

Педагогічний колектив цього року завершив роботу над ІV етапом обласної проблеми «Соціалізація особистості учня в освітньому середовищі».

Педагогічний колектив школи в своїй роботі керується концепцією громадянського виховання, втілює елементи розвиваючого та особистісно-орієнтованого навчання, працює над формуванням образного та критичного мислення, здійснює компетентнісний підхід та проектне навчання.

Під час атестації вчителів відбулися майстер-класи та творчі звіти.

З 12 учителів, які атестувалися, 3 учителя підвищили кваліфікаційну категорію, 8 - підтвердили кваліфікаційну категорію, 1 учителю присвоєно звання «Учитель- методист» (Теслюк О.М).

Організація харчування учнів

Продукти харчування постачає ФОП Тихий

Згідно зі штатним розписом усі підрозділи укомплектовані працівниками, які забезпечують організацію харчування дітей : кухар, кухар ІV розряду, комірник, підсобний робітник, медична сестра.

Стан матеріально — технічного забезпечення харчоблоку задовільний, у достатній кількості є кухонне обладнання, посуд. Заплановано на вересень 2020року модернізацію технічного обладнання на 220 тис. грн.. Приписів СЕС стосовно якості харчування не було.

Додатковим безкоштовним харчуванням забезпечуються учні пільгових категорій :

- сироти та позбавлені батьківського піклування;

- внутрішньо переміщені особи;

- малозабезпечені родини;

- діти з особливими освітніми потребами;

- інваліди;

- діти , батьки яких є учасниками АТО.

Гуртки

Туристичний «Рюкзачок» - керівник Касян В.В.

Хореографічна студія «Імпульс»— Усенко В.В.

Хореографічна студія «Феєрія» (4-5 класи) — Соколенко В.В.

Вокальний «Калина» — Чорнобай В.В.

«Рукоділля», «Бісероплетіння» - Балюра В.М. (трудове навчання)

Екологічний «Дивограй» - Кириченко Л.І.

Оздоровчий «Школа здоров’я» (6-7 класи) – Лавріненко В.П.

«Прометей» (ДЮПР) – Василенко С.В.

«Паперовий водограй» ( учні молодших класів) – Любезна Т.С.

«Чарівний пензлик» ( учні молодших класів) – Пільгун Ю.О.

Спортивні секції : баскетбол (хлопчики) футбол – Усенко М.Ф.

Фінансовий звіт

Використання коштів Субвенції за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду

ЗАКУПЛЕНО

1. Стінка НУШ для дидактичного матеріалу – 2 шт. на суму 19800,00 грн.

2. Фліпчарт для 1 класу – 2 шт. на суму 4800,00 грн.

3. Фабрика друку з набором витратних матеріалів для 2 класу– 1 шт. на суму 7446,00 грн.

4. Комп’ютерне обладнання (форм- фактор ноутбук) для НУШ– 3 шт. на суму 47 091,00 грн.

5. Облаштування туалету – на суму 330321,00 грн.

6. Протипожежні заходи – на суму 93225,00 грн.

ВСЬОГО – 502683,00

Використання коштів Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»

ЗАКУПЛЕНО

1. Комп’ютерне обладнання (форм - фактор ноутбук)– 2 шт. на суму 26616,00 грн.

2. Комп’ютерне обладнання (Фабрика друку + ламінатор з витратними матеріалами)– 2 комплекти. на суму 32805,00 грн.

3. Сучасні меблі для учнів (Стіл + стілець) - 40 комплектів на суму 45 840,00 грн.

4. Осередок учителя– 1 комплект на суму 4 800,00 грн.

5. Дидактичний матеріал – на суму 31255,00 грн.

ВСЬОГО – 141316,00 грн.

модернізація шкільної мережі Інтернет – 37 000 грн;

переобладнання кабінетів хімії , фізики та ресурсної кімнати – 696 162 грн

матеріали для ремонту приміщень – 4500грн.

ВСЬОГО – 737662 грн

Благодійні внески батьків - 9000 грн

Використання коштів Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливим освітніми потребами

ОЧІКУЄТЬСЯ

1. Багатофункціональний принтер з витратними матеріалами - 1 комплект на суму 12400 грн.

ВСЬОГО – 12400 грн.

Використання коштів Субвенції на ремонт та придбання обладнання для їдалень (харчоблоків)

ОЧІКУЄТЬСЯ

1. Обладнання для їдальні на суму 217 260 грн.

ВСЬОГО – 217260,00 грн.

ЗАГАЛЬНА СУМА: 1 620 321,00 грн.

Підсумки виховної роботи

за 2019-2020 навчальний рік

Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, педагогічний колектив школи орієнтувався на нормативно – правову базу з питань виховної роботи, а саме: Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Концепцію виховання дітей та молоді», «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», «Концепцію громадянського виховання», «Національну доктрину розвитку освіти», «Конвенцію про права дитини», «Декларацію прав дитини», «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, які затвердженні наказом МОНУ від 17.12.2007 р. №1133» та нормативно – правові акти, документи Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки тощо.

Для їх реалізації у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та плани виховної роботи класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають в себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, районні заходи щодо втілення національної програми «Діти України», Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекцій», заходів щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя.

У освітній системі реалізувалися заходи, направлені на формування в підростаючого покоління високої патріотичної свідомості, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, поваги до державних символів України. Протягом року значна увага приділялася заходам, спрямованим на широке залучення дітей, учнівської молоді до відзначення знаменних подій в житті всього українського народу та традиційних свят.

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом 2019-2020 н.р. зійснювалися за основними напрямками:

- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення особистості до людей;
- ціннісне ставлення особистості до природи;
- ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
- ціннісне ставлення особистості до праці;
- ціннісне ставлення особистості до себе, що дає змогу конкретизувати види і форми виховної діяльності з учнями, більш цілеспрямовано організовувати роботу з ними.

На початку навчального року було створено банк даних дітей, які потребують соціального захисту, опіки, складено соціальні паспорти класів, школи, вивчено стан охоплення учнів у гуртках, секціях у позаурочний час, проведено роботу по залученню учнів до них.

Пріоритетними у виховному процесі сталинаціональні та патріотичні мотиви. Лейтмотивом урочних та позаурочних форм роботи звучить любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників, активна громадянська позиція українців, особиста відповідальність за долю держави. Фундаментом формування у школярів сучасної національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги, виявлених нинішніми захисниками Батьківщини, на героїці сучасної боротьби за незалежність і цілісність держави є уроки Мужності, які впродовж року сплановано та проведено вихованцями школи.

Аналіз результативності участі учнів у творчих конкурсах, фестивалях, змаганнях, акціях в 2019-2020 навчальному році показав позитивну динаміку успішності. Вихованці мали певні досягнення на конкурсах районного та обласного рівнів: у районному етапі обласного творчого конкурсу юних художників «Собори наших душ» у номінації «Графіка» було відзначено роботи Чернишенка Іосіфа, Скрпипник Дарії, Гасанової Конул, Бурковської Марії (керівник Ставицька В.М.), у номінації «Живопис» Ісаєнко Діани та Юрченко Аріни (керівник Пільгун Ю.О.). Команда школи у складі 8чол. (Усенка Даніїла – ройового, Демченка Нікіти, Лопакова Богдана, Каркозової Єлизавети, Падун Валерії, Соколенка Владислава) зайняла І місце в районних змаганнях «Сокіл-Джура» серед учнів закладів загальної середньої освіти Покровського району та в обласному онлайн-конкурсі (керівник Пільгун Ю.О.).

Команда юнаків 2008 р.н., 2009р.н., 2007р.н. зайняли І місце серед юнаків загальноосвітніх закладів у районних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч”. Команда дівчаток та хлопчиків зайняли І місце в районних та обласних зональних змаганнях з баскетболу серед учнів закладів загальної середньої освіти Дніпропетровської області. Команда школи була нагороджена грамотою за І місце у районних змаганнях та І місце у зональних обласних змаганнях з футзалу. Команда юнаків зайняла ІІІ місце на фінальних обласних змаганнях з футзалу серед учнів закладів загальної середньої освіти Дніпропетровської області. Одним з напрямків виховної роботи є оздоровлення дітей влітку, організація їх дозвілля та відпочинку. Задля цього було проведено роз’яснювальну роботу серед батьків та опікунів учнів. Як наслідок, діти-сироти та діти ПБП, інших пільгових категорій мали змогу відпочити у ОДЦСР «Перлина Придніпров’я» - 8 чол.,табір «Пуще водиця» - 1, УДЦ «Молода гвардія» - 2 чол., ДОТ «Молода гвардія » - 3 чол., 150 учнів 1-4 кл. у пришкільному таборі «Сонечко» з денним перебуванням ( директор Гресь О.О.).

Сьогодні школа вирішує свої виховні завдання не в умовах благополуччя і морально - політичної єдності, а в умовах гострих конфліктів на соціальному та національному ґрунті, в обстановці масових політичних рухів. А виховна робота покликана забезпечити стабільний процес формування й прийняття учнями гуманістичних цінностей та зразків громадянської поведінки.

Тому пріоритетними у виховній роботі нашої школи у 2020-2021 навчальному році буде:


  • реалізація особистісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі;
  • впровадження новітніх технологій виховання як основного чинника стабільного процесу формування і прийняття учнями гуманістичних цінностей, зразків гуманістичної поведінки;
  • залучення молоді до національної та світової культур;
  • виховання патріотизму, громадянських якостей;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

Таким чином, ГОЛОВНИМ ЗАВДАННЯМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ у 2020-2021 навчальному році необхідно визнати : створення відповідних умов для формування здорової, творчої, ініціативної, духовно та інтелектуально розвиненої особистості, яка займатиме активну громадянську позицію і шануватиме національні звичаї, традиції та обряди.

Кiлькiсть переглядiв: 226

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.